Uw diensten opzeggen

Opzeggen #

Wij vinden het allereerst erg jammer dat u uw diensten en abonnement overweegt op te zeggen. Om de nodige verdere stappen zo vlot mogelijk te laten verlopen, staan hieronder de mogelijke oplossingen.

Stuurt u ons allereerst uw opzegging schriftelijk toe via . We horen graag wat de reden is van uw vertrek.

Niet tevreden over Telecomlijn? #

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening of is er een ander probleem? Jammer om dit te horen! We hebben het er graag persoonlijk met u over. Bel ons op 010 200 2000 of stuur ons uw motivatie per e-mail.

Opzegging wegens stopzetting van uw zaak? #

Bel ons op 010 200 2000 of e-mail ons de datum per e-mail.

Opzegging wegens faillissement? #

Stuur ons de gegevens door van uw curator via , dan nemen wij direct contact op met deze contactpersoon. Dat is dan alvast een zorg minder.

Aanvullende informatie #

Bij Telecomlijn kunt u profiteren van voordelige tarieven en flexibele abonnementen voor zakelijke telefonie en internet. U kunt kiezen uit verschillende pakketten die het beste bij uw bedrijf passen. U kunt ook gebruik maken van onze handige app waarmee u altijd en overal bereikbaar bent.

Voor meer informatie over onze diensten en producten kunt u onze website bezoeken: https://www.telecomlijn.nl/. U kunt ook een offerte aanvragen of contact met ons opnemen via 010 200 2000 of . Wij helpen u graag verder!

We hopen dat u nog even bij ons blijft en dat we samen tot een goede oplossing kunnen komen. Mocht u toch besluiten om op te zeggen, dan bedanken we u voor uw vertrouwen in Telecomlijn en wensen we u veel succes in de toekomst.

Hoe vond u deze artikel?
Updated on maart 18, 2023