VoIP telefonie

Wij kunnen je optimale bereikbaarheid en een goede oplossing garanderen

VoIP (Voice over IP) telefoneren via het internet is dé manier van bellen tegenwoordig. Bellen via VoIP van Telecomlijn in Rotterdam is veel goedkoper dan traditioneel bellen en toegerust met veel meer functies en mogelijkheden voor een professionele bedrijfsvoering. Dit voor bedrijven van ieder formaat en al vanaf € 2,50 per maand per gebruiker. Telecomlijn Hosted VoIP is perfect voor MKB’ers en ZZP’ers.

Voordelen

Telecomlijn Hosted VoIP kun je helemaal inrichten naar eigen wens en behoefte. Door de VoIP oplossing ben je niet meer afhankelijk van één bepaalde locatie. Andere filialen en vestigingen of thuiswerkers kunnen net zo makkelijk aansluiten op jouw eigen telefoonomgeving. De onderlinge gesprekken zijn altijd gratis en de bereikbaarheid is optimaal. Met Telecomlijn Hosted VoIP hoef je niet te investeren in een eigen telefooncentrale. Op deze manier houd je de kosten laag.

Functionaliteiten

Of het nu gaat om een onbeperkt aantal telefoonkanalen, een zelf in te richten keuzemenu of schakelstanden voor zaken als een dag- en nachtstand, lunchpauze of bijzondere gelegenheden, VoIP telefonie  biedt het allemaal. En wat dacht je van een integratie tussen mobiele en vaste telefoon, automatische gespreksopnamen, wachtrijen en gratis naar mobiel bellen binnen de centrale? Bekijk hieronder een greep uit de functionaliteiten.

Bespaar op je telefoonkosten

Met Hosted VoIP heb je geen eigen telefooncentrale. Je belt op ons ‘’Hosted VoIP’’ platform. Geen aparte dure lijnen meer. Je telefoonverkeer via je bestaande, of speciaal voor VoIP aangelegde, internetverbinding. ISDN-kosten zijn niet langer noodzakelijk en dat scheelt al snel € 33 per maand. Door de koppeling en integratie met je mobiele telefonie kan hier nog veel meer voordeel uit gehaald worden, zowel in de kosten als in de bereikbaarheid.

Overstappen op VoIP

Met een goede voorbereiding kun je zonder dat jouw organisatie daar last van heeft overstappen op Hosted VoIP. Wij hanteren hiervoor een stappenplan. We beginnen met een inventarisatie. Vervolgens maakt jouw contactpersoon bij Telecomlijn een plan van aanpak en een voorstel omtrent de technologie, kosten, planning en verantwoordelijkheden. Uiteindelijk richten we het VoIP-gebruik per medewerker in en trainen we indien nodig de medewerkers.

Voorbeelden van opties voor VoIP telefonie

Doorschakelen

Een gesprek voor een collega aangenomen? Kijk in de presentielijst en verbind eenvoudig door

Dag- en nacht

Met deze stand wordt automatisch het afwezigheids-scenario ingesteld, wanneer het bedrijf telefonisch niet bereikbaar is

Meeluisteren

Collega's kunnen meeluisteren met een gesprek, bijvoorbeeld ter verbetering van de kwaliteit van de telefoongesprekken

Belgroepen

Is de gebelde persoon niet in staat om op te nemen, dan kan de telefoon over gaan naar één of meerdere collega's

Keuzemenu

Eenvoudig een keuzemenu samenstellen, zodat direct de juiste persoon of afdeling de telefoon aanneemt

Wachtmuziek

Laat muziek of een ingesproken boodschap horen tijdens het wachten

Meer weten over VoIP telefonie?​

Neem contact op met Telecomlijn voor een afspraak of vrijblijvend advies